full speed

I morgon fyller man tretton år, herregud. Ja, jag är väldigt liten. Fika med släkten ikväll, trevligt som vanligt! Det är nog mer passande att jag kommer till saken nu;

Idag har jag tillbringat många timmar i stallet! Först red jag ett ganska ordentligt pass med Piccan, och så fick Emma [bilden] rida honom också, men mest för skojs skull. Då det var tänkt att vi skulle mocka och göra klart rubbet, kom även Nina till stallet och då beslöt vi oss helt slumpartat att fara ut med Lillskiten - även kallad Linus, haha.

... Och på den turen blev det mest hoppning, måste jag säga. Hoppning och full fart, haha. Det är så jag vill ha det (; Väl hemma fotade jag min käraste lilla kisse! Bilderna blev sådär, med tanke på det urkassa ljuset och den galna katten.






siluettliknande sak, bara ett test.


Kommentarer
Postat av: Sofia H [sofiaphoto.blogg.se]

Gillar den första bilden på Svartkisse :-D

2009-11-15 @ 22:23:42
URL: http://sofiaphoto.blogg.se/
Postat av: Emma Lundgren

Hahahahah!! så jag ser ut!!! (:

2009-11-17 @ 17:47:16
Postat av: Mia H

Först bilden på kissen var riktigt bra, hennes ögon lyser bärnstensfärgade.

2009-11-20 @ 19:57:18
Postat av: Linnéa | Photographer ღ

JUST NU FÅR ALLA MINA LÄSARE 15% RABATT HOS COCOO.SE!

2009-12-06 @ 13:21:33
URL: http://vindpusten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback