agility

Så, idag var det agility KM. Hade kameran med mig, men med frusna fingrar var det inte särskilt lockande att fota faktiskt. Kom förresten på andra plats av åtta stycken [plus diskvalificerade ekipage]
Är själv nöjd över båda min och Viljas insats!

Har sovit över hos min kusin Sofia i helgen, som fylldes med fotografering, hundträning, film och massa annat. Och så var det där med Escapa och Lego...
Hur som helst har jag varit barnvakt en kort stund på eftermiddagen så jag fick några tillfällen att fota en liten man vid namn Ville. Resultaten blev inte särskilt lyckade, så jag bjuder på en bild av den lilla jämthundsvalpen jag och Fia träffade på igår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback