horses, horses... and a sheep

Dagen har tillbringats i stallet och på Grans. Havremopparna har nu fått broddar så då kan ridningen startas upp igen. Dock har en liten man vid namn Picasso ['min' häst] varit lös inatt! Så 7 kilo morötter och en hel del äpplen som legat och frestat honom ligger numera i hans mage. Så idag har han inte stått så högt i kurs hos mig personligen, haha.
Hovslagaren tyckte han också var väldigt onödig och tyckte att det var okej att retas med henne. Piccan sprättade med benen och gjorde allt för att vara så besvärlig man bara kan vara. Älskade hästskrälle

Grans-besöket var verkligen inte en impuls, för en gångs skull. Det var så länge sedan jag fotade, och jag kände då att Grans var ett bra ställe med många riktigt, riktigt bra motiv. Så, jag följde med min moder som jobbar där.
Självklart skulle det då vara svindåligt väder med både dimma och regn. Bilderna blev inte de bästa, men ni måste erkänna att de två shetlands-ponnyerna är så söta!






Kommentarer
Postat av: Emma

Grymt snygg

2009-11-05 @ 18:18:38
Postat av: Ida

nej jag vad gillar den sista bilden!

2009-11-18 @ 20:27:55
URL: http://idfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback